השמלה השחורה הקטנה

לפעמים דברים באים קל, לפעמים הם באים קשה, המצולמת האחרונה שלי לימדה אותי שגם קשה להשגה יכול לבוא עם חיוך. כשראיתי אותה ברוטשילד, מיהרתי אחריה כי ראיתי עליה את מיתוס "השמלה השחורה הקטנה" שלי.
אה,
היא גם לימדה אותי מה זה הרמס.

 

 

אני לא מבין באופנה. אני מצלם אופנה ברחוב, יותר נכון, אני מצלם אנשים ברחוב שגם אוהבים להתלבש טוב.

כל בלוגרית אופנה או סטייליסטית, שכן מבינה באופנה, תכריח באזיקים אם צריך, שבמלתחתה של אישה תהיה לפחות שמלה שחורה קטנה אחת.
בעקבות שני סרטי הקיץ האחרון, שיצאו על גבריאל שאנל, הושלמה בימינו מלאכת המיתוס על האישה בשחור, שהביאה לסיום את מלחמתן של הנשים בארון הבגדים הגברי: אופנת הפרשים הגברית נגנזה על-ידי הרוכבת החדשה, ז'אן דארק, ונשים לוחמות אחרות.

גנבתן לנו את המכנסיים וחולצת הצווארון המכופתרת, חליפת הטוויד והמגפיים עד לברך. אפילו את חליפת הפינגווין המצוננת, סממן גברי אחרון, גנבתן,.. וכמובן גם נראיתן טוב יותר איתן.

בתצוגת האופנה האחרונה של ולנטינו אפשר היה לראות מגוון של שמלות שחורות וגם טוקסידו נשים מבית המנוח YSL.

את גבריאל שאנל ומיתוס השמלה השחורה הקטנה ("Little Black Dress") הזכרתי גם בפוסט קודם שלי ובקישורים הרלבנטים.

2 תגובות
  1. אריה היקר, למרות שאתה חוזר וטוען שאתה לא מבין באופנה, נראה לי שעוד מעט תוכל להתחיל ללמד אותי בתחום… בכל מקרה הסקרנות היא תמיד תחילת הידע ואתה בהחלט בדרך הנכונה. אילה

  2. אילה היקרה, אני פשוט לא רוצה להיכנס לנישה הזאת של גברים שמייעצים לנשים מה ללבוש. אני יודע שגם אני לא רוצה שיגידו לי מה ללבוש, אבל פידבק תמיד חשוב לכולנו – זה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן, לא?! 🙂

להשאיר תגובה

