מסיבת רחוב ברוטשילד

מסיבת הרחוב ברוטשילד הייתה כבר לפני שבועיים. בין מבחנים, הגשות סוף סמסטר ומילואים אני מעלה כמה תמונות שיציפו חזרה את הרגע. המסיבה הייתה הצלחה ענקית: ים אנשים צעירים, חשופים, מבליטים יתרונות למצלמה, מסתירים חולשות, שותים ונהנים מאווירה של קיץ באמצע פברואר.

אחרי האכזבה מיריד מעצבי העיר, שלושה שבועות של חושך בו אותו סרט יושב לי במצלמה,  יצאתי מיום שישי הזה עם 3 סרטים מלאים ו- 5 דוגמנים חדשים לפרוייקט אופנה ברחוב – בקרוב יעלה לאויר שוב 🙂 ב: One-way Catwalk/

עד שזה יקרה, רציתי לחלוק רשמים והתרשמויות מהבנות היפות והבנים היפים ברוטשילד, שנהנים מתשומת-הלב ברחוב, גם כשאני לא מבקש רשות. על הדרך רציתי לשתף אתכם בכמה דילמות שכל הזמן עולות, מאז שהתחלתי את פרוייקט "אופנה ברחוב":

.

.

בדרך-כלל אני לא עושה את, אבל שתי הגיזרות האלה – גבוהה ונמוכה – כל-כך החמיאה למודליות הלא-מודעות, שהייתי חייב ללחוץ מיד אחרי שחצינו את מעבר החצייה…מיד אחר-כך ביקשתי סליחה יפה (הן ממש לא היו במצב לעצור ושלחו מבט של סימן שאלה) ונכנסתי לנשום עמוק בחנות של דניאלה להבי. הסתכלתי בתמונה ורק אז ראיתי שהיא כולה מלאה ברגליים עם ג'ינסים.

ועכשיו לדילמה: החוק היחיד שחוקקתי לעצמי בתחילת הפרוייקט היה "בלי ג'ינסים – אני חייב לתת תשובה לאיוון רודיק (Face-Hunter) שקבע שאין שמלות ונעלי עקב בארץ".

למחוק או לא למחוק?!

ומה עם צינעת הפרט?

ממשיכים.

יצאתי מהחנות -צומת נחלת-בנימין ורוטשילד – מרכז המסיבה. 3 אחרי הצהריים המקום פקוק ודלוק, איילון שביל עיזים לעומתו.

קיבלתי שמפניה מהבנות המדהימות האלה, הפעם ביקשתי רשות לצילום וקיבלתי, לא לפני ששמרתי ל"ברמנית" על התיק כשפגשה את שאר החברות. סאלוט.

.

.

ממשיכים או נשארים?!

ובכלל אני יש לי את ה'עוצר'-שבת בירושלים ואני כבר עייף ומעדיף לא להתחיל לשתות מסיבות מובנות…

…ואז פתאום מגיע הדבר הבא, דילמה שנייה:

האם זו אופנה ישראלית?

כפכפי ברזיל, מיכנס ג'ינס קצר בגיזרה גבוהה (..מאוד), חולצת ג'רזי גזורה (?..בחצי לדעתי ממה שהייתה), קארדיגן קצר בלי שרוולים וקלאצ' מרובע…ממש נון-שאלנטיות….לא יודע תגידו אתם?

ושתבינו שוב, אני כולי פלוץ שמחפש כל היום שמלה ונעל-עקב ופתאום מופיע היצור היפייפה הזה והורס את כל התשתית התיאורטית שבניתי, מערבב את כל הקלפים מחדש…..

…החברים אומרים לי לצלם, בהם זוגתו של חבר שלי שממש דוחפת שאצא מהאדישות.

"למה היא נראית לך מתאימה?" שאלתי אותה.

"משתי סיבות" אמרה לי: "האחת שהיא יודעת טוב מאוד מה היתרון שלה והולכת איתו עד הסוף. והשנייה שהיא מוצאת-חן בעיניי"

מה אומרים?

חיים רק צילום אחד

3 תגובות
  1. lihi אמר:

    אריה, אתה ממש מוכשר הא?
    יש ה מ ו ן שמלות ונעלי עקב בתל אביב, אבל לא במסיבת רחוב.. זה לא נוח
    בכל אופן,
    תענוג לקרוא/לראות :))

  2. אופנה ישראלית זה משהו חמקמק שכל נסיון להגדיר אותו במדויק- הוא די טריקי. אבל יש דבר כזה וגם כתבתי עליו. בקרוב בדומוס מס' 6 ואח"כ בבלוג שלי
    http://ayalaraz.wordpress.com

  3. תודה יעל יקרה. לדעתי הצנועה יש לוק ישראלי, או כמה לוקים כאלה. אני רואה את זה דווקא בחו"ל: כשהעוברים מולי נראים לי ישראלים בגלל הלבוש, המראה וכו' אבל הם לא. מכירה את הסיטואציה?

להשאיר תגובה

