מסכת הכנות

בכל דייט כמעט עוברים על אותה פרוצדורה: החלפת קורות-חיים. לפעמים אני מציע בצחוק שנשלח לפניכן אחד לשנייה קורות-חיים בקובץ וורד – ככה הקובץ יחד עם התמונה בפייסבוק ישמש מסנן ראשון שאם עבר בהצלחה – יהפוך אולי את הדייט הראשון למשהו משעמם פחות.
כיף להכיר אנשים חדשים, יש בזה מן הפתיחות אבל יש בזה גם מן המשחק: אני לא יכול שלא להרגיש כאילו שמתי עליי מַסֵכָה שֶל כֵּנוּת. מסכת הכנות היא זאת שבה כל אחד פורט לבן-זוגו בפוטנציה כמה הוא בנאדם טוב; המסכה עובדת לשני הכיוונים: ככה אנחנו מייפים גם את עצמנו.

יום חג ויום קודש הם ימים רוחניים: הרוח מעיפה את החול על עינינו ומסממת אותנו בטוב.

יום-כיפור הוא השיא השנתי בקרנבל מסכות: אני לובש לבן כאילו הבגדים יטהרו את הפנימיות המושחתת שלי ואנשים מסביב לוחצים לי וזה לזה את היד, מאחלים רק טוב ו"גמר חתימה טוב" כאילו יום החול הבא הוא לא יום שבו סאגת השנאה בין הקהילות נמשכת.

להשאיר תגובה

