מסעותיי עם עצמי לעיר הגדולה

אריה-14-09-2009

היום מוקדם בבוקר קמתי עם תחושת ריגוש: הריגוש לטיול. בצהריים כבר הפלגתי לי בכבדות בשוק עם התיק הגדול מאמריקה הלטינית, לכיוון תחנה מרכזית – ולעיר הגדולה. כמו כל טיול גדול זה התחיל ספונטאני: חבר טוב הציע לי את דירת-הגג שלו כדי שיוכל להתפנות לענייניו. כמובן שהסכמתי.

באוטובוס רשמתי לי כמה דברים כשהריגוש עוד היה בשיא:

12:00 — 7.09.09 (בדרך)

1. לנקות את הדירה ולהתמקם

2. לצאת לצייד בסופרמארקט

3. להכין אוכל לשבוע

4. לאייר כמה סקצ'ים

5. לכתוב בבלוג

ואחר-כך הוספתי לי:

"הסקרנות לגלות דברים חדשים, חזקה אצלי מהפחד".

ולנשים היפות והצנועות שאני עוזב:

"איפוא שהמיניות הכי מוסתרת – שם היא נמצאת בשיאה".

 

להשאיר תגובה

